GridView   zodpovězená otázka

ASP.NET WebForms

Dobrý den chtěl jsem se zeptat na maličkost. Mam GridView které obsahuje data jako odkazy (hyperlink) na jiné stránky a chtěl jsem se zeptat jde li ve vlastnostech nejak nastavit aby tyto odkazy nebyly podtrženy. Jsem začátečník tak se omlouvám za hloupí dotaz.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Není dobrý nápad začínat s ASP.NET, když nevíte nic o HTML a CSS. Tohleto není věc ASP.NET, ale CSS, takže doporučuji tuto technologii nastudovat. Bez ní se web v dnešní době dělat nedá.

Dobrým zdrojem je například www.jakpsatweb.cz .

nahlásit spamnahlásit spam 2 / 2 odpovědětodpovědět

Diky za radu. Chtěl jsem se zeptat zkousel jsem delat CSS soubor hyper.css, ale nějak se mi nedari ho dobre implementovat na ten GridView. Porad zustava vzhled stejnej. Děkuji za radu.

.hyper a:link

{

text-decoration: none;

color: black;

}

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Musíte samozřejmě HTML elementu, uvnitř kterého hyperlink je, přidat atribut class="hyper". To funguje např. pro značky div atd.

Pokud je to nějaká ASP.NET komponenta, např. ten GridView, tak jí musíte přidat vlastnost CssClass="hyper".

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Presne to jsem zkousel ale porad to nereaguje. Dekuji za radu.

<%@ Page Language="C#" MasterPageFile="~/MasterPage.master" AutoEventWireup="true" CodeFile="D.aspx.cs" Inherits="D" Title="Untitled Page" %>
<asp:Content ID="Content1" ContentPlaceHolderID="ContentPlaceHolder1" Runat="Server">

    <asp:GridView ID="GridView1" runat="server" AutoGenerateColumns="False" 
        DataKeyNames="ID" DataSourceID="SqlDataSource1" CssClass="hyper" >
        
        <Columns>
       
            <asp:BoundField DataField="Rok" HeaderText="Rok" SortExpression="Rok" />
            <asp:HyperLinkField DataNavigateUrlFields="id" DataNavigateUrlFormatString="default.aspx?id={0}" 
                DataTextField="nazev"  />
        </Columns>