čtení databáze jinak   zodpovězená otázka

VB.NET, WinForms, Databáze

Zdravím, jsem samouk to na začátek a tvořím si pro sebe aplikaci na které bych se naučil a pochopil funkci služeb a čtení z db.

Mám vytvořenou a spuštěnou službu, díky článku tady na webu, která mi po intervalu zapíše do db udaje a vytvářím aplikaci která mi ty udaje z db načte do datagriview.

Jakou metodu, způsob nejlépe zvolit, aby byly do DGV přidávány nové řádky, které se opět zapíšou službou do DB?

Díky za navedení a pomoc

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Co myslíte tím přidávat řádky, které pak služba zapíše do DB?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

No chtěl bych docílit toho, že když mám otevřenou aplikaci pro čtení DB tak aby se aktualizoval DGV o řádky, které mezitím neustále zapisuje služba do oné DB.

řekněme že služba zapisuje každou vteřinu data. Otevřu aplikaci, vidím třeba už 3000 řádků, služba ale dál pracuje a zapisuje data...a za 10 vteřin mám dalších 10 záznamů v DB které v aplikaci nevidím.

Zkoušel jsem to vyřešit pomocí Timeru ale nepřipadlo mi to jako elegantní a komfortní řešení. Ale připouštím že je to asi jediné řešení.

Jenom jsem přemýšlel jestli není nějaká vlastnost jak DGV aktualizovat postupně, při změně obsahu DB. Ale to mě teď napadlo, že by to bylo asi více náročnější než Timerem nebo tlačítkem znovu plnit DGV.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

a ta služba, která to plní by neuměla po nějakém časovém intervalu udělat refresh DGV?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

tak daleko zase ve svých vědomostech nejsem, ale asi to možné je... řekněme že by to byla služba která by plnila DGV aplikace... jak takovou službu donutit plnit konkretní DGV v konkrétní aplikaci?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Tento scénář se principiálně dá řešit takto: