dreamspark.com - registrace školy   zodpovězená otázka

Offtopic

Dobrý den,

nedávno jsem objevil stránku http://www.dreamspark.com. Po registrování a potvrzení, že jsem student, bych si mohla stáhnout nějaké programy zdarma, aspoň tedy pokud jsem to dobře pochopil.

Na live.com jsem se zaregistroval a teď mi zbývá jen to potvrzení, že jsem student.

Chodím na gymnasium v Nové Pace, a to tam není zaregistrované. Je tam výběr, registrace školy, ale nevím jaká osoba by tam školu měla zaregistrovat a taky dále jaký vybrat počet kódů pro produkty. Koukal jsem do FAQ a odpověď na tuto otázku jsem nenašel, ale je možné že jsem to jen přehlédl, protože nejsem moc dobrý angličtinář.

Proto bych se chtěl zeptat, kdo by měl školu zaregistrovat( já sám to asi udělat nemůže že ?). Jestli teda o tom něco víte.

předem děkuji za odpovědi

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Tak samozřejmě by to měl udělat zaměstnanec školy zodpovědný za správu IT. Ověřit jako student se lze aktivačním kódem obdrženým od této osoby, číslem karty ISIC nebo e-mailovou zprávou odeslanou Microsoftem příslušné škole.

Co se týče nabídky software ke stažení, je mnohem lepší MSDN AA.

nahlásit spamnahlásit spam 2 / 2 odpovědětodpovědět

Ok děkuji to jsem si přesně myslel, zítra zajdu za učitelem IVT.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam