Nevím, jak moc poloha kurzoru myši souvisí s DirectX nebo ne, ale raději jsem kód zkusil v normální úloze i s DirectX. V projektu bez DirectX
Private Sub Form1_MouseDown(ByVal sender As Object, ByVal e As _
System.Windows.Forms.MouseEventArgs) Handles Me.MouseDown
If e.Button = Windows.Forms.MouseButtons.Left Then
Dim mousePos As Point = Control.MousePosition ' zachycení polohy myši
MsgBox("Kurzor myši je na souřadnici X = " & mousePos.X & "a Y = " & mousePos.Y)
End If
End Sub
A do příkladu p. Hercega Grafika v DirectX 9 - Díl 1. - První aplikace v DirectX http://vbnet.cz/clanek--7-grafika_v_dire... jsem přidal: nahoru do Public Class Form1 definici Dim sourad As String = "" a do Private Sub Timer1_Tick pod vykreslení čtverce řádekbackBuffer.DrawText(200, 520, sourad, False) A do Private Sub Form1_MouseDown vložil výše uvedený kód upravený na:
Private Sub Form1_MouseDown(ByVal sender As Object, ByVal e As _
System.Windows.Forms.MouseEventArgs) Handles Me.MouseDown
If e.Button = Windows.Forms.MouseButtons.Left Then
Dim mousePos As Point = Control.MousePosition ' zachycení polohy myši
sourad = "Kurzor myši je na souřadnici X = " & mousePos.X & " a Y = " & mousePos.Y
If mousePos.X >= 200 And mousePos.X <= 500 And mousePos.Y >= 200 And mousePos.Y <= 500 Then
End
End If
End If
End Sub
Když klepnete do modrého pole, dostanete souřadnice polohy kurzoru, když do zeleného čtverce, program skončí
|