Podle kategorie

Podle autora

Podle seriálu

Seriál Windows Presentation Foundation (WPF)    

Návrh přihlašovacího formuláře - TextBox, PasswordBox, CheckBox a Label

Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 10.

Jak navrhnout jednoduchý přihlašovací formulář v technologii WPF. Zároveň popíši další čtyři ze základních komponent: TextBox, PasswordBox, CheckBox a Label.

zobrazit článek

ContentControl, Button a TextBlock

Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 9.

Článěk se věnuje základům důležité komponenty ContentControl a dvěma vizuálním komponentám: Button (tlačítko) a TextBlock (textový blok).

zobrazit článek

Canvas, StackPanel, WrapPanel

Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 8.

Článek se věnuje dalším široce používaným pozicovacím komponentám WPF. Canvas pro absolutní pozicování, StackPanel pro skládání elementů vedle sebe nebo nad sebe a WrapPanel zalamující jejich tok do řádků nebo sloupců.

zobrazit článek

Grid

Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 7.

Grid je jedna z nejdůležitější a nejpoužívanějších pozicovacích komponent ve WPF. Ulehčuje návrh formulářů a své uplatnění nachází v řadě scénářů.

zobrazit článek

Základy pozicování

Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 6.

Pozicování je velká přednost technologie WPF. Dovoluje připravovat dynamické rozložení prvků s předvídatelným chováním při změně nejen velikosti okna, ale i elementů uvnitř něj. V tomto díle se věnuji základním principům pozicování.

zobrazit článek

Device independent pixels

Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 5.

Co je to DPI a proč by vás to mělo zajímat? Jak se aplikují automatické transformace při změně této hodnoty? Článek je prvním pohledem tohoto seriálu do transformací a pozičního systému WPF.

zobrazit článek

Architektura a objektový model WPF

Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 4.

Na jaké kompromisy museli architekti WPF frameworku přistoupit, aby nabídli vývojářům pohodlný vývoj ve vyšších programovacích jazycích a zároveň odpovídající výkon výsledného uživatelského prostředí? Tento článek se věnuje architektuře WPF frameworku.

zobrazit článek

Jazyk XAML

Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 3.

Co to vlastně je XAML? Proč je tak důležitý pro Windows Presentation Foundation? Jakým způsobem se zapisuje a co reprezentuje? Proč je tento způsob zápisu mezi vývojáři tak oblíbený? Tento článek je úvod do jazyka XAML.

zobrazit článek

Architektura WPF – Dispatcher

Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 2.

Znát alespoň obrysy toho, jak funguje unvitř technologie, kterou využíváme je nezbytná nutnost. A právě nižší architektuře WPF se věnuje tento článek - konkrétně objektu Dispatcher.

zobrazit článek

Úvod do Windows Presentation Foundation (WPF)

Seriál Windows Presentation Foundation (WPF) - díl 1.

Lehký úvod do Windows Presentation Foundation. Co to vlastně je Windows Presentation Foundation? Jaké má výhody oproti starší technologii Windows Forms? Co je to jazyk XAML?

zobrazit článek

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Chyba

zavřít

feedback