Prevod class do DLL   zodpovězená otázka

VB.NET, ASP.NET WebForms

Dobrý den,

Lze nějak jednoduše (přímo z projektu) vytvořit z class DLL ? Mám webový projekt kde v app_code mam cca 5 class, potřebuji je převést na DLL. Je mi jasné že si mám vytvořit nové projekty a kažnou znich vytvořit ale nelze tot nějak jednodušeji ?

Děkuji

nahlásit spamnahlásit spam -1 / 1 odpovědětodpovědět

Třída interně využívaná v nějakém projektu a třída, která tvoří public rozhraní knihovny jsou úplně rozdílné věci. Z tohoto pohledu váš dotaz nedává žádný smysl.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Nezlobte se jsem samouk :(

Jedná se mi oto co mám v class.vb a ulozeno v app_code.

Popřípadě jak jinak zabezbecit obsah aby ho nemohl kolega umazat.

Moc Vám děkuji

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

obsah webu se uživatelům "umazává" dosti obtížně, protože stránky prohlížíte přes webové rozhraní (s oprávněním "prohlížet") a obsah webu na server nahrajete přes FTP s příslušným oprávněním.

Jaký "obsah" vlastně chcete chránit před smazáním? Zkoušel jste si z webového rozhraní se dostat do složky app_code?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Web jede na iis po lokalu, jedná se mi o kolegu který je rejpal. Jinými slovi upravuje kusy kodu aniz by vedel co dela a upravuje to tam kde nema. Tudis vleze na FTP a projizdi soubory a upravuje ve vsech souborech (pokud hleda nejake slova prepise je pro jistotu vsude ve vsech souborech pokud je obsahuji) Us mi takto prepsal nazev funkce a dokonce prejmenoval i spoustu promenych. Bohuzel jemu pristup sebrat nemohu (je to jeho firma kde to bezi) a vysvetlovat se mu to snazim porad at mi radeji zavola ale jiz 3mes bez zmeny proto bych rad tyto dulezite funkce prevedl do DLL tam on se nedostane.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět