Prázdné políčko jako 0   otázka

Komponenty, C++/C, .NET

Prosím Vás, chtěl bych se zeptat, jestli byste mi neporadili někdo, snažím se vytvořit pro sebe jeden program (na ulehčení studia) a potřeboval bych poradit s prázdným políčkem tzn, že když nechám prázdné políčko v TextBoxu tak aby mi to neházelo chybu, ale aby to započítalo jako 0. Mám tam datový typ Single. Prosím berte na mě ohled, jsem teprve začátečník, ale rád se přiučím nové věci. Děkuji

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Použijte ovládací prvek určený pro zadávání čísel (např. NumericUpDown) a nebudete muset řešit neplatné hodnoty.

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Počkať, zaradili ste to do sekcie C++, program robíte fakt v C++, alebo vo Visual Basicu?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Ono je to jedno. V .NET se to jmenuje NumericUpDown, v C++ Spin Control. Podstatné je, že je to určené pro zadávání čísel.

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Ešte mi povedzte, že C++ obsahuje datový typ Single...v C++ sa to nevolá náhodou float, ako v C# ? Alebo to má typedef Single?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Omlouvám se, neuvědomil jsem si to, pracuji ve VB.

Prosím Vás jak se zapisuje ten NumericUpDown? zkoušel jsem to někde hledat, ale nějak jsem to nenašel.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Když jste byl schopný nakreslit TextBox v návrhovém režimu, tak snad nebude velký problém ho smazat a dát místo něj NumericUpDown, ne?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Mě to furt házelo chybu a tak jsem si nevěděl rady, ale pak jsem si všiml, že jsem to špatně napsal.. :D dobrý děkuji vám za pomoc ;)

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.