MSNP odeslání zprávy   otázka

C#, Algoritmy, I/O operace

Dobrý den, píšu aplikaci, která by měla umět komunikovat s Miscrosoft Live messengerem. Používám MSNP12, protože MSNP13++ chce config, bohužel sem nezjistil jak to ošetřit. Dokážu se připojit na server (zalogovat se pod jménem). Když mám dva paralelně spuštěné účty tak účet který je zalogován v mé aplikaci vidím online. Teď potřebuji nějak napsat příkaz k odeslání standartní chat zprávy. Má k tomu sloužit MSG(http://msnpiki.msnfanatic.com/index.php/...:MSG)

Bohužel zde jsem se nějak zasekl. Mohli byste poradit když jsem přihlášen jak postupovat dál? (jsem v tomto začátečník)

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

To je konkrétní věc, se kterou vám těžko někdo poradí. Kromě toho tento protokol není oficiálně přístupný, existují pouze všelijaké homemade specifikace, opensource implementace a podobný odpad.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Já pracuju s tímto: http://msnpiki.msnfanatic.com/index.php/...:Commands a dote´d se mi dařilo. Ale od doby co se snažím poslat zprávu to jde od desíti k pěti. Taky sem přemýšlel nad dotMSN, ale než bych jí pochopil a dokázal si z ní vzít jen věci které opravdu potřebuju tak se mi zdá jednoduší udělat si to samostatně od začátku

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Ano, to je ten případ homemade specifikace, vzniklé na základě šmírování paketů. S tím pracujte na vlastní riziko.

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Tak jsem se dostal dál, už jsem na SwitchBoard jsme tam 2, jenže to toho druhého po chvíli vyhodí kvůli tomu, že tam neorbíhaj žadné "commands". Máte s tím někdo zkušenosti? Jak toto spojeni na SwitchBoardu udržet?

 WriteCommand("XFR", "SB", true);
                    ServCom = ReadCommand();
                    ticket_SB = ServCom.Param(4);
                    adresa_SB = ServCom.Param(2).Split(':');
                    SB_host = adresa_SB[0];
                    SB_port = Convert.ToInt16(adresa_SB[1]);