Náhled článků   zodpovězená otázka

ASP.NET WebForms, ASP.NET MVC

Dobrý den, rád bych se dozvěděl, přes jakou komponentu (GridView, DataList...) udělat malý náhled článku, tak jako to je na všech zpravodajských serverech i tady na vbnetu. Myslím to tak, že mám v databázi sloupce datum, název a text... a na stránce bych chtěl mít kousek z toho textu zobrazený, a odkaz zobrazit celý článek.

Určitě je to banální, ale prosím nekritizujte mě, jsem začátečník a s touhle technologií se teprve seznamuji.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Vzhledem k tomu,že sám uvádíte,že se s technologií ASP.net teprve seznamujete,vřele bych Vám doporučil shlédnutí videotutoriálu od Tomáše Hercega,který je dostupný na http://www.mstv.cz

V rámci videotutoriálu se řeší nejenom Vámi zmiňovaný "scénář"

nahlásit spamnahlásit spam 2 / 2 odpovědětodpovědět

Měl jste pravdu, videotutoriál mi pomohl.

Pro úplnost vysvětlím řešení:

Na první stránce mám komponentu Repeater, ve které mám odkaz (komponentu HyperLink) na druhou stránku. V hyperlinku mám ještě nastavenou vlastnost NavigateUrl.

 NavigateUrl='<%# Eval("ArticleId", "Clanek.aspx?id={0}") %>'

No a na druhé stránce nastavený SqlDataSource tak, aby se v komponentě GridView zobrazil článek s parametrem id.

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?