Absolutní cesta ve VB.Net   zodpovězená otázka

I/O operace, .NET

Dobrý den, jsem začátečník ve VB.Net a v programování vůbec. Jde mi o tento primitivní kód:

Public Class Form2

    Private Sub Button2_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button2.Click
        For i = 1 To 12
            PictureBox1.Image = System.Drawing.Image.FromFile("c:\Documents and Settings\borna\Dokumenty\Visual Studio 2008\Projects\MemoryTrainer\MemoryTrainer\Resources\Dočasná\2.jpg " & i & "*.jpg")

        Next
    End Sub
End Class

Nemůžu za boha přijít na to, proč to nenačítá obrázky z oné složky. Nevím, kde dělám chybu. Byl bych moc vděčný, kdyby mi to někdo vvysvětlil.Vždy mi vyjede hláška, že jsou v cestě neplatné znaky, nebo že cesta neexistuje. Složku s obrázky jsem umístil na plochu, na C, a nikdy to nefungovalo. Asi bude špatně syntax. Prosím moc o pomoc.

Díky za jakoukoli odpověď

Marcel

P.S.: Případně je možné mi odpovědi poslat na [email protected]

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Máte špatně složenou cestu k příslušnému souboru. Výsledek vašeho skládání cesty je toto: c:\Documents and Settings\borna\Dokumenty\Visual Studio 2008\Projects\MemoryTrainer\MemoryTrainer\Resources\Dočasná\2.jpg1*.jpg což je samozřejmě hovadina. Pokud nechcete provádět enumeraci souborů určitého typu ve složce pomocí System.IO.Directory.GetFiles, použijte pro skládání názvů souborů následující kód:

PictureBox1.Image = System.Drawing.Image.FromFile("c:\Documents and Settings\borna\Dokumenty\Visual Studio 2008\Projects\MemoryTrainer\MemoryTrainer\Resources\Dočasná\" & i & ".jpg")

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Děkuji mockrát za pomoc.Upřímně řečeno jsem ani nečekal, že se někdo ozve. Ještě jednou děkuji

Marcel Borna

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.