VB2008 - instalace aplikace   zodpovězená otázka

Offtopic

Zdravím,

jsem úplný začátečník a po delším snažení jsem vytvořil aplikaci, kterou bych potřeboval nainstalovat na jiný počítač. Jedná se o windows form aplication. Zkoušel jsem ve vb 2008 záložku build project a výstup prostě zkopírovat.

Aplikace mi napíše chybu. Pokud zkusím použít záložku PUBLISH, tak potom při instalaci mi to píše chybu, že vyžaduje, aby Microsoft.vb.powerpacks.vs byl nainstalován v GAC. Kdyby mi někdo byl schopen poradit jak udělat funkční instalačku byl bych moc vděčný.

Předem děkuju

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Stačí na cílový počítač nainstalovat Visual Basic PowerPacks, stejně jako jste je instaloval k sobě. A v případě tvorby instalátoru by nebylo od věci zahrnout do něj ten powerpack též.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Děkuju za radu, snažil jsem se doinstalovat power pack a přesto to nešlo. Chtěl jsem se zeptat jak zjistím jaký power pack mám nainstalovat. Já jsem nainstaloval power pack 3 a nepomohlo to. Taky bych se chtěl zeptat jak přidat tuto referenci do INNO aby se nainstalovala při instalaci. Ještě jsem se chtěl zeptat, proč se to musí instalovat zvlášť, když to mám ve VB projektu v referencích. Já myslel, že se to do toho programu přidá? Ale jak jsem říkal, jsem naprostý amatér. Budu vděčný za každou radu.

Předem děkuju

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Instalujte takovou verzi PowerPacku, na jakou máte přidanou referenci ve svém projektu. PowerPack je nutné instalovat do Global Assembly Cache, což je úložiště pro společné, sdílené knihovny. Instalátor PowerPacku to do GAC umístí automaticky, ručně se to dá udělat nástrojem Gacutil (součást Microsoft Windows SDK). Co se týče Inno Setupu a instalace PowerPacku, nastudujte sekce [Files] a [Run] v nápovědě.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Děkuju, už mi to funguje

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis: