Zamezení běhové chyby při zadání písmena   otázka

VB6/VBA

'Prosím o radu:

jak mám napsat kód který nahlásí uživateli,že zadal do tabulky písmeno místo čísla?Tabulka s výpočtem DPH a pro jiné případy.Jsem začátečník a už jsem opravdu zoufalý.If...Then...Else mi tam nefunguje,možná mám jen špatnou syntaxi,ale možností jsem vyzkoušel opravdu hodně a věřím,že to jít musí.Děkuji.Robert.

nahlásit spamnahlásit spam -3 / 3 odpovědětodpovědět

Do jaké tabulky? A jde o VB 6 nebo VBA?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Myslím např.:tabulka pro výpočet DPH,či jiné počítání.Jak zadat,aby při zadání písmena uživatelem místo čísla se objevil MsgBox s chybovou hláškou.Udělal jsem jednoduchý zápis:Text2.text(políčko pro výpočet) = Text1.text(pole pro zadání) * (1.09).Potud to jde,ale při zadání písmena a příkazu spočítat se objeví Run-time error 13 mismatch či tak nějak a nevím jak to ošetřit.Jde o VB6.Děkuju.Robert.

nahlásit spamnahlásit spam -1 / 1 odpovědětodpovědět

Dejte se ten problematický kód, v popisu se nevyznám.

Je možné ošetřit vstup hodnoty anebo chybu, která vznikne zadáním jiné než očekávané hodnoty. Nevím, do čeho se vstupní hodnota zapisuje.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

if isnumeric(textbox1.text) then

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?

Nahlásit Zrušit