Tisk na jehličkové tiskárně - traktor   otázka

Tisk

Stojím před problémem tisku na trktor, a mám problém - horizontální rozmístění je ok, ale vertikální mi ujíždí tak o polovinu stránky, tisk mám definovám přes printer.print z ms powerpack 3,

žádám prosím o radu, nestačí náhodou před tiskem odstránkovat a tiskárna se pak nastaví do správné pozice?

pokud je moje úvaha správná dovolím si požádat o radu jak to odstránkování provést.

Děkuji předem všem

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Proč k tisku používáte zcela zbytečně PowerPack a nepoužijete nativní objekty pro tisk, pomocí kterých máte plnou kontrolu nad tisknutelnou oblastí a tiskem samotným?

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Zdálo se mi to snažší použít tuto fičuru, ohledně definice umístění na papíru.

Ale mám pocit, nejsem přes tisk takový odborník, že i při použití nativních objektů musím stejně nějak pořešit nastaveni tisku na začátek stránky - ten traktor mi dělá problém

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

To sem si přesně myslel. PrintForm z PowerPacku sice umí tisknout formulář přímo, ale zase nad tím není žádná kontrola. Zkuste ten tisk přepsat nativně (je to sice pracné) a potom budete vědět jestli je to tou PrintForm komponentou nebo ne. Jednodušší způsob jak to vyřešit asi není.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Použil jsem dle doporučení standard, ale dostal jsem se do problému - při procházení recordsetu prostě neumím přidat novou stránku stále mi to přepisuje tu první, prosím o radu.


                rsPRP.MoveFirst()
                While Not rsPRP.EOF

                   e.Graphics.DrawString(GetCustId(Trim(rsPRP.Fields("ADR_Id").Value())), Font, Brushes.Black, 112, 21)
                    e.Graphics.DrawString(Format(Now, "dd.MM.yyyy"), Font, Brushes.Black, 145, 21)

                   rsPRP.MoveNext()
                    e.HasMorePages = True
                End While