Hvezdokupa.scr   zodpovězená otázka

Architektura, WinForms, .NET

Prosim vas nevite kde by se dal sehnat kod na hvezdokupu. Chci to udelat jako pozadi aplikace.

Diky moc.

nahlásit spamnahlásit spam -1 / 1 odpovědětodpovědět

Za prvé - pište prosím s diakritikou. A za druhé - hvězdokupu by nemělo být těžké si napsat sám. Je to pole objektů, které procházíte, vykreslujete a měníte dynamicky pozici. Zároveň pokud se dostane objekt do určitého stavu, resetujete do ho nulové pozice (střed obrazovky, největší vzdálenost).

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Dobrý den.

Jsem začátečník pomalu se učím programovat ve VB sice mám koupené knížky + videa na youtube podle toho se vše učím co je co atd. Ale jsem sám a nemá mi kdo poradit tak jsem napsal. Moc vás prosím pro vás to možná problem není ale pro mě velký tak jestli by ste nejaký ten kod nevytvořily a nevložily do článku budu vám moc vděčný.

Děkuji: John1976

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Bohužel není v mých časových možnostech za vás kód vymýšlet. Mohu je pomoci nakopnout správným směrem. Tady jsou články, které se mohou hodit:

Jak vykreslovat na formulář: http://www.vbnet.cz/clanek--47-vb_net_od...

Obecně vše co potřebujete naleznete v seriálu: http://www.vbnet.cz/serial--1-vb_net_od_...

Pokud máte konkrétní dotaz, tak se zeptejte, pak určitě poradí více lidí.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:  
Heslo:  

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se