Existuje rychlejší způsob načtení souboru - IO.StreamReader ?   otázka

VB.NET, Optimalizace, I/O operace

Mám problém z rychlostí - vb kod nize funguje jak má ale v textovém souboru mám 5000 řádků a než to všechno načte po jenom řádku - trvá to moc dlouho.

Je možnost tento proces nějak zrychlit? A druhá otázka je možno v tomto případě použít "ProgressBar" - nemám s ním žádné zkušenosti. Jsem začátečník.


        Dim soubor As New IO.StreamReader("cenik.txt")       
        Dim text_prvni_radek As String = soubor.ReadLine()          
        While Not soubor.EndOfStream        

            Dim text_radek As String = soubor.ReadLine()          
            Dim text_radek_array As String() = text_radek.Split(New Char() {";"c})
            Try
                oledbcon.Open()
                Dim strSQL As String = "INSERT INTO Polozky(Skupina,Objednaci_cislo,Nazev,Nakupni_cena,Doporucena_cena_bez_dph,Doporucena_cena) VALUES ('" & text_radek_array(0) & "','" & text_radek_array(1) & "','" & text_radek_array(2) & "'," & DesCislo(text_radek_array(3)) & "," & DesCislo(text_radek_array(4)) & "," & DesCislo(text_radek_array(5)) & ");"
                Dim cmd As OleDb.OleDbCommand = New OleDb.OleDbCommand(strSQL, oledbcon)
                Dim objread As OleDb.OleDbDataReader
                objread = cmd.ExecuteReader
                objread.Close()
            Catch ex As Exception
                MessageBox.Show(ex.Message)
            Finally
                oledbcon.Close()
            End Try
        End While
        soubor.Close()

nahlásit spamnahlásit spam 2 / 2 odpovědětodpovědět