Addhandler, event   zodpovězená otázka

VB.NET, WinForms, .NET

Úvod

Nejdříve se chci omluvit za stupidní název tématu. Opravdu jsem 10 minut přemýšlel, jak bych můj problém nejlépe pojmenoval.

Ještě bych rád řekl, že jsem samouk. S Basicem pracuji už asi 2 roky, mám za sebou tak 30 - 50 úspěšně fungujících aplikací. Přočetl jsem už pár knih (půjčených), a když něco nevím, najdu si to na internetu. Kód se snažím pochopit, a ne ho zkopírovat.

Co je za problém?

Představte si, že mám 5 buttonů. A když zmáčknu 1., chci zavolat funkci a předat ji argument ,,1", u druheho buttonu 2, atd.

Můj problém je, že nevím, kolik budu potřebbovat buttonů (třeba 50). Vytvořím tedy cyklus který mi na formulář přidá buttony

 For o = 0 To UBound(pole)
                            'vytvori picturebox


                        Dim pic As New PictureBox
                        pic.Size = New Size(117, 89)

                        pic.Location = New Point(1,1)
me.controld.add(pic)

Toto je jen ukázka. (v projektu mám promenne, které vzdy picturebox posunou, ci vytvori novou radu). HLAVNĚ jde o to, že přidávám na formulář buttony, nebo pictureboxy(to je jedno)

EVENT

do smyčky jsem přidal

 'přidá handler
                      
            AddHandler pic.Click, AddressOf Me.pic_click

A ZDE JE PROBLÉM

Každý picturebox po kliknutí vyvolá stejnou proceduru (pic_click), a já ani pomocí senderu, či e nedokážu zjistit jméno komponenty, která jej vyvolala. Potřebuji, aby při kliknutí na picturebox1 se zavolala funkce a předal se ji argument 1, picturebox2, argument 2 atd.

Mohl bych udělat toto


Select Case i
                Case 0
                                    AddHandler pic.Click, AddressOf Me.pic0_click
                                Case 1
                                    AddHandler pic.Click, AddressOf Me.pic1_click

atd...a apak bych musel vytvořit procedury pic1_click a pic0_click

Také mne napalo:

AddHandler pic.Click, AddressOf Me.pic_click( ?, ?,i)