Co mám programovat   zodpovězená otázka

C++/C

Dobrý den,

Je to hloupá otázka, ale i když jsem mírně pokročilý programátor v jazyku C a mám naučeno celkem hodně teorie, stále nevím co naprogramovat. Jakýkoliv software, ať už je to vir, nebo něco. Nějak mě nic nenapadá. Prosím o radu.

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 3 odpovědětodpovědět

Něco užitečného na co stačí Vaše schopnosti. Nic jiného tu asi neuslyšíte...

Pochybuji že Vám tu někdo předloží skvělý nápad na nějakou aplikaci. Proč by to také dělal, když ji může sám udělat a něco z toho mít...

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

dobře

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Zamyslete snad nad tím, jestli máte nějaký software, který sice pracuje jak chcete, ale například se Vám nelíbí, jak je řešené UI. Zkuste to udělat jinak. Nebo nejděte nějakou činnost ve Vašem životě, kterou je možné pomocí počítačů zautomatizovat a zkuste to zrealizovat. Pochybuji, že budete mít nějaký převratný nápad, který bude opravdu stát za to, to se dnes již moc nestává - téměř vše už se zdá být vyřešené relativně kvalitně. Nicméně je to dobrá praxe a můžete narazit na zajímavosti praktického vývoje.

nahlásit spamnahlásit spam -1 / 1 odpovědětodpovědět

Táto téma nepatrí skôr do OffTopic?

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

ano naprogramujte vir, tím si zajistíte perspektivní budoucnost

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Áno, perspektívnu budúcnosť za mrežami.

nahlásit spamnahlásit spam -1 / 1 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu