Enter   otázka

VB.NET, SQL, WinForms

Zdravím jsem začátečník ve VB. Zkoušel jsem udělat přihlášení pomocí databáze to všechno jede ok. Ale chci přidat funkci na tlačítko Přihlásit abych na něj nemusel jenom klikat myší ale aby šlo i potvrdit Entrem. Děkuji za radu

Kód zde:

 Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
        Dim Přihlášení = Me.JmenoHesloTableAdapter1.JmenoHesloString(txtjmeno.Text, txtheslo.Text)
        If Přihlášení Is Nothing Then
            MsgBox("Nesprávné údaje")
        Else
            MsgBox("Vítejte, úspěšně jste se přihlásil do systému")
            Form2.Show()
            Me.Hide()

        End If
    End Sub
nahlásit spamnahlásit spam -2 / 2 odpovědětodpovědět

A v čem je problém neuvedete?

Stačí v rámci login formu odchytit stisk klávesy Enter a poté provést co potřebujete.Již se tu o tom hodněkrát diskutovalo,tudíž hledejte,než založíte duplicitní dotaz :-)

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Všeobecně nevím jak to tam přidat. Hledal jsem ale nenašel :)

nahlásit spamnahlásit spam -1 / 1 odpovědětodpovědět

Hledal?! A kde,prosím? Mě stačilo pár vteřin a našel jsem 5 témat v rámci tohoto webu,které se tomu věnují,takže příště trochu snahy a méně výmluv..Jinak třeba:

http://vbnet.cz/forum-tema--4403-stisk_m...

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Žádné výmluvy jsem na 40 stránce a nic jsem ještě nenašel. :) Jinak děkuji snad mi to pomůže.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

"Ale chci přidat funkci na tlačítko Přihlásit abych na něj nemusel jenom klikat myší" - bude-li mít tlačítko fokus (Button1.Focus()), stačí stisknout Enter

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Ahoj,

Předpokládám, že to je Login dialog, tak tomu tlačítku Button1 nastavit Dialogresult=OK

Roman

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět