Jak nejlépe ochranit skripty aspx před nepovoleným spuštěním   otázka

ASP.NET WebForms

Dobrý den,

Situace: v 1. skriptu (ASPX) vyberu Uživatele, podle zvoleného uživatele vybere/ukáže druhý skript (aspx) např. jeho nastavení.

Dotaz: Jak nejlépe zamezit, když uživatel spustí SAMOSTATNĚ 2. skript, aby tento skript nic neprovedl?

p.s. Studuji skvělé videotutoriály Tomáš Herzega, je tam i ochrana adresářů ap. Je to např. tímto způsobem?

Velmi děkuji zakaždou pomoc :-)

nahlásit spamnahlásit spam -1 / 1 odpovědětodpovědět

Popravdě vůbec nerozumím zadání..jaké skripty? aspx není žádný skript!

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Tedy: beru zpět skript - je to soubor aspx, např. user.aspx.

Situace:

Uživatel si vybere jméno ze seznamu, odklikne. Tím se spustí detail.aspx (např s POST parametrem IDUser=xx)

A já chci ošetřit, aby uživatel nespustil rovnou detail.aspx (s IDUser=xx nebo bez něj, to je jedno), protože by obešel jiné kontroly ap. Např. kontrolu, že v user.aspx mám přihlášení ap.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Moc nerozumím tomu,čeho tím chcete docílit nebo na co to má mít dobré,jelikož to moc nedává logický smysl,který by měl využitelnost v praxi.

Nejde vám jen o to aby nepřihlášený user nemohl do určitých částí webu?

nahlásit spamnahlásit spam -1 / 1 odpovědětodpovědět

Ten příklad je, myslím, zcela jasný.

Uživatel se prostě musí přihlásit a vybrat si přes úvodní aspx. Nemůže na začátku pustit jiný aspx než úvodní.

Jinými slovy: já ho na zahradu pustím, ale jen když přijde hlavním vchodem. A proto chci mít na zahradě dobrý plot, který nepřeleze ... :-)

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Tak v tom případě stačí v rámci web.config nastavit,že uživatel neznámý uživatel nesmí nikam krom do layoutu(css) a login page..Jste to ze začátku popisoval jak perpetum mobile..

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět