MSDN   otázka

Offtopic, VB6/VBA

Čau lidi,

poradil by mi někdo, kde seženu tzv. MSDN pro visual basic 6.

Něco jsem našel na uložto.cz, ale vždycky mi něco chybí.

Díky Petr. ([email protected])

nahlásit spamnahlásit spam 0 / 2 odpovědětodpovědět

1) Cokoliv takového z veřejného smetiště uloz.to je nelegální obsah a vystavuješ se možnému trestnímu stíhání za porušení autorských práv.

2) Podpora VB6 skončila v roce 2008, přejdi na VB.NET (Express verze zadarmo i pro komerční účely).

http://www.vbnet.cz/BlogArticle.aspx?id=...

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Díky za odpověď. Právě přecházím, po 20+ letech, z Turbo Pascalu (bůh žehnej jeho autorům). A to jen proto, že mi na novém laptopu nechodí. Lehce bojuji s jinou syntaxí a brutálně bojuji s koncepcí objektového programování. Anyway, co takhle Delphi? Měl by to být successor Turbo Pascalu a Turbo Pascal je podle mě to nejlepší, co bylo kdy vytvořeno.

PS. jsem programátor samouk až outsider. Prostě, je to lepší než luštit křížovky nebo sudoku. Petr

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Jsem také "samouk až outsider" a raději než bych sudoku sám luštit jsem použil Excel (VBA). Turbo Pascal jsem použil 1x, když jsem kamarádovi upravoval program. V DOSu jsem laškoval s FoxPro. Ve VB 4 až 6 jsem udělal řadu volovinek a pár užitečných nástrojů a podobně pak ve VB .NET 2008 až 2010 (ale rozhodně nejsem programátor!). Pokud bych měl poradit, poslechněte pana Linharta. K tomu názoru jsem došel jak z vlastních zkušeností (které jsem popsal), tak zejména z příspěvků p. Linharta. Rozhodně ví, o čem píše!

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět