Visual Studio .NET - Šíma, Vilímek   otázka

VB.NET

Dobrý deň.

Vie niekto poradiť? Som úplny začiatočník vo VB.NET. Kúpil som si knihu od Šíma, Vilímek: Visual Studio .NET praktické programováni krok za krokem. Na mojom PC mám nainštalované Visual Studio 2008. Skúšal som otvoriť Nový projekt na základe šablony - ASP.NET Web Aplication, ale keď do kolonky "Location" napíšem: http://localhost/Fakturace (podľa návodu v knihe...)nie sú potrebné ešte nejaké nastavenia vo Visual Studio?

Štefan

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Zapomněl jste říct v čem je problém. Nebo jste se přišel jen pochlubit s novou knihou ? :)))

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Pardon. Vypadol mi tam celý riadok... Po napísaní toho http.... ostane button OK neprístupný a tak nemôžem vytvoriť ten projekt.

Štefan

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Co máte za VS?Express nebo full verzi?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Mám full. Mal som VS 2008... preinstaloval som to na VS2005, ale ani tam to nie je ako v tej knihe....

Štefan

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

A je spuštěné a nainstalované IIS? Nicméně není vůbec nutné vytvářet projekt takto,tudíž se nemusíte babrat s tímto krokem a v klidu programovat dále. Osobně jsem využil vytváření projektu rovnou na HTTP snad jednou,většinou vše dělám na filesystem a až poté dělám manuální deployment

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

No... keďže som úplný začiatočník, chcel som isť presne podľa tej knihy.... Bola asi písaná na zaklade VS .NET 2003. Hľadám nejaký link na download VS .NET 2003 Express...

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.