webový prohlížeč   zodpovězená otázka

Offtopic

Dobrý den,předem bych chtěl pogratulovat k "koukacím" a přesto neokoukaným stránkám,jsou opravdu pěkné.

K mému dotazu: mohl by mi někdo poradit jak na jednoduchý webový prohlížeč?

-v jakém z programu je nejlebší jej tvořit? Předpokládám ze ve VB 2008 by to mohlo jít?

-jaká konponenta je nejvhodnější na zobrazování obsahu stránek

...Jak vidíte jsem v tom začátečník,nevím o tom takřka nic,ale na netu se toho o web prohlížečích z VB moc nenajde

předem děkuji

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Dobrý den,

v případě, že si to nechcete napsal celé od začátku, můžete využít vestavěnou komopnentu WebBrowser, kterou naleznete v panelu nástrojů.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Děkuji,tak rychlou odpověď jsem nečekal.

Je programování jednoduchého prohlížeče složité?

Nenapadá mne jak se prohlížeč nasměruje,tím myslím jak odešlu adresu kam se "chci podívat".

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Funkcí Navigate:

WebBrowser1.Navigate(New Uri(adresa))

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Děkuji,předpokládám že se to vloží například do procedury tlačítka a na proměnnou adresa postačí textbox že?

Máte nějaké rady ohledně toho co by měl "umět"? Domnívám se že pokud používá jádro IE7 tak i jeho ochranu,je to tak?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Ano jak říkáte, stačí do tlačítka zadat kód na změnu podle TextBoxu. Jen je potřeba zadávat plnou adresu (tedy i s http://).

A umí prakticky vše co IE7. Moc možností nastavení tam není.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Děkuji funguje to perfektně,ale detail,nevíte jak udělat tu známou zkratku "ctrl+enter" aby se nemuselo vše vypisovat?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.