otevírání pdf nebo docx ve VB8   otázka

VB.NET

Ahoj,

jsem začátečník co se týče programování a řeším jeden problém. Začala jsem pracovat na projektu ve Visual Studiu (2008) a nejde mi otevřít pdf ani docx přímo v okně programu. Zatím mám nastavené jen tlačítko, po jehož stisku se otevře samostatný dokument, ale v případě, že budu vypalovat výsledný program na CD, tak tohle nebude fungovat.

Neporadil by mi prosím někdo jak to mám provést, abych mohla program vypálit na CD a přesto nebyl problém s otevíráním dokumentu? Popřípadě jak nastavit, aby se dokument neotevíral zvlášť, ale přímo v okně programu?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

PDF by mělo jít zobrazit přímo uvnitř Internet Exploreru, tedy v komponentě WebBrowser.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Zapoměla jsem ještě zmínit že to musí jít bez použití internetu. Ale děkuju za reakci.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

na webbrowser neni potreba internet, ale v kazdem pripade potrebuje mit nainstalovany acrobat reader. Bez acrobat readeru je tady ukazka

http://www.codeproject.com/Articles/3745...

pro ten docx to bude obdobne.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Acrobat reader mám. Zkoušela jsem ještě vyhledávat na internetu nějaká možná řešení a použití webbrowseru. Při použití

WebBrowser1.Navigate("C:\ZRL.pdf")

mi ovšem vb hlásí chybu.

Odkaz na objekt není nastaven na instanci objektu.

Nevím co v tom dělám za chybu

nahlásit spamnahlásit spam -1 / 1 odpovědětodpovědět

Proč se vůbec snažíte něco dělat, když si neporadíte s takto triviální chybou?! Co až dojde k FileNotFoundException, protože tam zcela jistě cpete cestu natvrdo?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Mohu to nechat jak to ted mám a jak to funguje a spokojit se s tím, že mi to aslespoň nějak jde i když by se nad tím programátor pokřižoval, nebo se mohu pokusit zlepšit. Ve škole mi to takto jistě projde a nemusím to už víc řešit.