připojení knihoven   zodpovězená otázka

VB.NET

Dobrý den.

Mám prosbu. Poradte prosím někdo jak připojit ve VisualBasic.NET

externí knihovnu do projektu a jak ? Co kam zadat, na co si dát pozor, jak odesílat eventuelně data, pokud je fce nebo sub potřebuje.

Díky

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Stačí si v Solution Explorer kliknout na References (zapněte zobrazení všech souborů kliknutím na ikonku v ToolStripu solution Exploreru) pravým talčítkem myši a zvolit Add Reference, pak kartu Browse a najdetě knihovnu. Tu pak můžete v kódu běžně využívat.

nahlásit spamnahlásit spam 2 / 2 odpovědětodpovědět

Děkuji. Akorát stále nevím, jak mám pokračovat. Knihovnu sice připojím podle vašeho návodu, ale co dál?

Nevím jak se na knihovnu odkázat. Jsem začátečník ve VB.net.

Děkuji

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Kdysi dávno jsem to nějak dělal pod VisualBasic 6.0, ale mám dojem, že to bylo přes nějakou knížku a v tu chvíli jsem to nepotřeboval, tak jsem tomu nevěnoval ani takovou pozornost. Teď by se mi to hodilo. Díky

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Dejme tomu, že se knihovna jmenuje MojeKnihovna, pak k ní přistupujete kódem takto:

Imports MojeKnihovna 'pro lepší manipulaci naimportujeme knihovnu
Public Class Form1
Private Sub Form1_Load() Handles Me.Load 'když se form načte,
Dim instance as New MojeKnihovna.MojeTrida 'vytvoříme si instanci nějaké třídy z knihovny a 
Me.Text = instance.MojeMetodaVracejiciString(parametry) 'pak jen vyvoláváme její metody a funkce, 
MsgBox(instance.MojeKonstanta.ToString) 'konstanty a další...
End Sub
End Class

Pokud nerozumíte, klidně se ptejte, i já jsem pouhopouhý začátečník.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

A já jsem pouhopouhý blbec. Něco dělám špatně a asi to nebude pro mě.

Vytvořil jsem si jen tak cvičně knihovnu na výpočet obvodů objektů:

public class obvody1
    Public Sub ObvodTroj(ByVal a, ByVal b, ByVal c)