více textur terénu v XNA   zodpovězená otázka

VB.NET, XNA

Dobrý den,

pokouším se o předělání funkčního příkladu z tutoriálu o XNA takovým způsobem, který by umožnil přidělení více textur na určitá místa v terénu (hlína, písek, tráva....). Nevíte jak to mám udělat nebo na jaký web se obrátit?

Děkuji

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Vřele doporučuji prostudovat si tutoriály na www.riemers.net, je tam i článek o multitexturingu. V zásadě si pro každý vertex zapamatujete 4 hodnoty, které udávají, z kolika procent tam jednotlivé textury mají být zastoupeny, a pak to shaderem zmixujete. Upozorňuji, že na jeden kus terénu nemůžete použít více jak 4 textury, většina starších grafických karet má podporu pouze 4 samplerů najednou.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:  
Heslo:  

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?

Nahlásit Zrušit

Chyba

zavřít

feedback