DataGridView počítání   zodpovězená otázka

VB.NET, Komponenty, WinForms

Ahoj, mohl byjste mi někdo poradit? Potřeboval bych v DataGridView např. v pátém sloupci součet sloupců 1-4 s čísly a nevím si s tím rady. Jsem začátečník a nikde to nemůžu najít. Za rady děkuji.

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Pokud používáte jako zdroj dat DataTable (Databinding), potom tato DataTable může mít sloupec jehož hodnota je dynamicky vypočítávána z ostatních sloupců (nebo funkcí podobných VB). Slouží k tomu vlastnost Expression.

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/...

'Hodnota sloupce 5 bude odpovídat součtu sloupců 1-4
'(název sloupců ve výrazu odpovídá názvu sloupců v databázi)
DataColumn5.Expression = "Column1 + Column2 + Column3 + Column4"

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Ale já právě nevim kam to mam psát. Mám to jako úkol do školy a nějak to nepobírám.

nahlásit spamnahlásit spam -1 / 1 odpovědětodpovědět

Důrazně vás žádám, abyste zde vícekrát se svými primitivními školními úlohami neotravoval!

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Proč tak zhurta? Vždyť si pro vás pitomostí nemusíte všímat. Dokud tazatel neuvedl, že jde o školní úlohu, tak jste dotaz za pitomý nepovažoval.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Protože zde není žádný helpdesk a já nehodlám řešit za někoho naprosto neschopného školní úkoly. Pokud někdo něčemu nerozumí nebo se chce něco naučit tak není problém, ale toto zde tolerovat nebudu.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Prepáčte páni, že sa Vám do toho miešam. Ale táto otázka bola zaujímavá, aj keď pre úplných začiatočníkov, ale aj na také otázky, kto chce a vie, by mohol odpovedať. Veď je to všetko o VB .Net. A pán, ktorý sa pýtal bol aspoň úprimný.

Príjemný večer!

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět