Naplnění dat pro Formview   otázka

ASP.NET WebForms

Dobrý den, zkouším si naprogramovat webovou aplikaci v ASP.NET podle seriálu, pro zobrazeni dat používate Gridview pro přidavani FormView - DefaultMode="Insert"

Existuje nejaka moznost předvyplnit pole ve Formview z vybraneho řadku Gridview? - zatím jsou vždy prázdná.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

.

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Váš dotaz je i tak trochu zmatený,chtělo by lépe formulovat Váš "programátorský" záměr a podle toho hledat řešení.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

jsem začátečník a tak možná nevím věci kterí jsou pro ostatní samozřejme ale nedalo mi to a prošel jsem si část 3 ještě jednou (ani v kapitole 6 kde se take hovoří o přidávání zaznamu )jsem řešení nenašel.

Jde mi o to aby uživatel když přidává záznam nemusel vypisovat do pole cely dlouhy text, ale mohl jen upravit data, ktera mu předvyplnim - teoreticky by ten text tam mohl vložit přes schranku, ale v případě většího počtu sloupcu by to nebylo pohodlné, proto chci aby v tom formview v režimu insert byla již data.

ještě mne napadlo, že bych to mohl řešit tak, že bych na tlačítko v browse založil kopii příslušného řadku příkazem sql a pak tento přidaný zaznam otevřel v režimu edit - ale to bych zase musel vědět, ktery záznam je ten přidany.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Možná existuje nějaké snadnější řešení,ale to by musel posoudit někdo znalejší ASP.netu.

Mě napadlo jen toto:

Přiřadit v události text boxu požadovaný text,poté by si ho uživatel upravil podle svého nebo nechal tak jak je.Odzkoušel jsem to a funguje to :)

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

V nějaké vhodné události, například Page_PreRender zkontrolujte, jestli je Page.IsPostBack rovno False (pokud ne, tak už hodnoty nastavovat nesmíte, protože je uživatel mohl změnit, True to je při odesílání stránky).