Databáza   otázka

VB.NET, Databáze

Dobrý deň.

Mám len takú otázku. Vo Visual Basic som si vytvoril program. Všetko funguje, len teraz neviem ho ukončiť, lebo mi to neukladá a preto sa chcem spýtať či je nutné do programu vložiť databázu, kde by to ukladalo, alebo stačí len nejaký kód ak áno tak aký? Som začiatočník a trochu sa učím, ale aby som toho vedel viac je pre mňa už dosť neskoro. Ďakujem za každú odpoveď.

nahlásit spamnahlásit spam -1 / 1 odpovědětodpovědět

Ta otázka by měla být jinak. Co by se mělo ukládat a hlavně kam? Chtělo by to trošku rozvést...

Ukládat se dá různě, záleží na typu, množství a taky četnosti ukládání a následného tahání dat do různých výpisů. Může to být pro menší množství zápisů třeba jen XML soubor, nebo CSV soubor, nebo třeba jen texťák, nebo taky by bylo možná dobré použít nějakou databázi. Ale věšteckou koulí tu asi nikdo nedisponuje...

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Mám vytvorený Telefónny zoznam kde je priezvisko, meno, telefón, adresa.

Mám 4 TextBoxy a 3 Buttoni, kde je pridať, vymazať a ukončiť.

Po zadaní do TextBoxov priezvisko, meno, telefón, adresa a po kliknutí na Button pridať mi to

pridá do ListView (stlpcov). Lenže keď ukončím a spustím znovu tak je ListView prázdni.

Ak viete, môžete mi prosím poradiť? Ďakujem!!!

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Co se týká ukládání, resp. výběru úložiště, závisí to od počtu dat a objemu práce s nimi. Myslím si, že pro tento případ by stačilo použití XML souboru. Zde na webu i jinde je poměrně dost článků o práci s XML

např.:

http://www.dotnetportal.cz/clanek/80/Pra...

nebo

http://www.itnetwork.cz/visual-basic-vbn...

s pokračováním...

atd...

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Mám tento kód, ale stavadle mi vypisuje pri uložený "index je mimo hranice poľa" dá sa stým niečo robiť? Ďakujem!!!

Public Class Form1
    Private TextFile1 As String = Application.StartupPath & "\TextFile1.txt"