Převod MS SQL EXPRES databáze na MySQL   zodpovězená otázka

SQL, Databáze

Dobrý den ve spolek,

ve svém projektu jsem použil, MySQL databázi, nyní bych ji vyplněnou (s daty) potřeboval převést na formát MySQL, který následně importuji na web (forpsi.com)

1) lze vytvořit "zdrojový kód" databáze? (CREAT [aaa]...)

2) lze vytvořit SQL soubor (.sql)?

přípdně jiné řešení tohoto problému?

jde mi hlavně o data které mám již v localhost variantě nadatlovaná (a že to je pohodlnější), tabulky bych teoreticky mohl vytvořit ručně....(ale přijde mi to zbytečné)

Jelikož jsem v databázích začátečník, tak bych Vás poprosil o jednoduše vysvětlené řešení :)

Díky všem za odpovědi

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Převod z MySQL na MySQL asi nebude to, co jste chtěl :-).

Pokud chcete ale z jedné varianty DB převést na druhou pomocí obecných SQL příkazů, pak nezbyde asi nic jiného, než vyexportovat pomocí nástroje na správu script (tady už je potřeba vědět, zda chcete z MySQL nebo MSSQL) a ten ručně upravit, aby byl použitelný ve druhé variantě DB systému. Ty úpravy mohou být poměrně náročné podle využitých funkcí specifických pro konkrétní systém. Univerzální řešení neexistuje.

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

nejsem si jistý kde najdu nśtroj pro správu a tam export scriptu...

ideální by bylo, kdybch byl schopný dostat z MS SQL toto

CREATE TABLE [dbo].[SeznamKamaradu] (
   [ID] INT NOT NULL PRIMARY KEY IDENTITY(1,1),
   [DatumNarozeni] DATETIME,
   [Jmeno] NVARCHAR(100),
   [Prijmeni] NVARCHAR(100),
   [Mesto] NVARCHAR(100)
)

INSERT INTO [dbo].[SeznamKamaradu] ([DatumNarozeni],[Jmeno],[Prijmeni],[Mesto]) VALUES ('1988-7-2','Martin','Krejc','Praha')
INSERT INTO [dbo].[SeznamKamaradu] ([DatumNarozeni],[Jmeno],[Prijmeni],[Mesto]) VALUES ('1989-5-2','Eva','Slánská','Praha')
INSERT INTO [dbo].[SeznamKamaradu] ([DatumNarozeni],[Jmeno],[Prijmeni],[Mesto]) VALUES ('1989-7-14','Jakub','Petrovský','Liberec')