DB aplikace - oddělovače   otázka

C#, Databáze

Zdravím ,

Předem upozorňuji , že jsem amatér.

Mám problém s úpravou záznamů v databázi ,pokud zadám dvouslovný výraz do txtBoxu , tak databáze vyhodnotí mezeru mezi slovy jako oddělovač , a vyhodí mi chybu při pokusu o Update.

Otázka :

Jak deklaruji , že mezera není oddělovač záznámu?

pro ukázku kód Update relace pro zápis:

 case "UPDATE":
                        string[] tiv = query.Substring(query.LastIndexOf("VALUES") + 7).Split(new char[4] { '(', ',','\'', ')' }, StringSplitOptions.None);

                        if (query.LastIndexOf("WHERE") > -1)
                        {
                            if (QueryArray[4] == "VALUES")
                            {
                                string[] tcon = QueryArray[7].Split('=');
                                string[] tic = QueryArray[3].Split(new char[3] { '(', ',', ')' }, StringSplitOptions.RemoveEmptyEntries);
                                ValueObj = UpdateRecord(QueryArray[1], DataBase, StringArrayToString(tiv), StringArrayToString(tic), tcon[0], tcon[1]);
                            }
                            else
                            {
                                string[] tcon = QueryArray[3].Split('=');
                                ValueObj = UpdateRecord(QueryArray[1], DataBase, StringArrayToString(tiv), null, tcon[0], tcon[1]);
                            }
                        }
                        else
                        {
                            if (QueryArray[4] == "VALUES")
                            {
                                string[] tic = QueryArray[3].Split(new char[3] { '(', ',', ')' }, StringSplitOptions.RemoveEmptyEntries);
                                ValueObj = UpdateRecord(QueryArray[2], DataBase, StringArrayToString(tiv), StringArrayToString(tic));
                            }
                            else
                            {