GridView   zodpovězená otázka

ASP.NET WebForms

Dobrý den, na stránce mám GridView přijenou k databázi, a na každém řádku této komponenty mám HyperLinkField (Upravit) a LinkButton (Smazat), jsem začátečník a chtěl bych se zeptal zda-li je možné místo těchto dvou "odkazů" vložit obrázek, aby to lépe vypadalo.

Děkuji za odpověď.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Ano je to možné, místo buttonů co tam máš použiješ ImageButton. Potom mu už jen nastavíš vlastnost ImageUrl a nastavíš cestu k obrázku.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Jde to...

V design režimu klikni na GridView, potom na tu malou šipučku v pravo nahoře (u toho GriedView) a zvol Edit Columns....Potom si zvol ten sloupeček, která chceš upravovat a ButtonType přepiš na Image a potom si nastavíš EditImageUrl (u editovacího zlačítka) a u tlačítka Smazat si nastavíš adresu u DeleteImageUrl.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Jo, vidím, že mě někdo předběhl :D

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Děkuji za odpovědi. Obrázek na místo linku jsem již vyřešil, jen jsem zapomněl napsat, že

<asp:HyperLinkField Text="Upravit" DataNavigateUrlFields="IdArticle" DataNavigateUrlFormatString="AddArticle.aspx?id={0}" />

se odkazuje na další stránku s FormView, kde provedu úpravu a aktualizuji. Problém spočívá v tom, že nevím jakou komponentu na místo HyperLinkFieldu použít, aby měla vlastnost umožňující použít obrázek.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Jediné co mne napadá,abyste mohl dále používat HyperLinkField je nacpat obrázek do vlastnosti Text.Na webu jsem k tomu dokonce našel pár příkladů..ale osobně mi to přijde jako dost nečisté a přiohnuté řešení.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Tedy samozřejmě pokud si nechcete psát vlastní HyperLinkField,který by byl obohacen o vlastnost ImageURL,která by následně renderovala img.Toto mi přijde jako nejčistší řešení,ale je možné,že někoho napadne lepší řešení.