ASP.net ve Visual Studiu 2010   otázka

VB.NET, ASP.NET WebForms, Visual Studio

Jak už asi čtete z názvu mám Visual Studio 2010 a potřeboval bych Vaši pomoc. Když vytvořím nový projekt (File-New Project-

Visual Basic-ASP:NET Aplication) tak se mi zobrazí již předpřipravený HTML kód základní webové stránky. V záložce Design se mi zobrazí grafická stránka. Když ale vymažu celý HTML kód a chci přidat např.: událostní proceduro tlačítka napíše se mi to v tom HTML kódě a při zapnutí ,,programu" mi to hodí chybu.

Prosím poraďte.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Použijte šablonu ASP.NET Empty Web Application a máte to. Ta předdefinovaná šablona určitě má v code behindu nějaký nepořádek, který se nesmaže, když promažete to HTML.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

No jenom, jestli můžete tak mi ten proces popište, jsem teprve mírně pokročilý programátor.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

File, New Project a v tom okně vyberete ASP.NET Empty Web Application.

Máme tady spoustu tutoriálů, jak začít. Pokud použijete v novém VS tu volbu Empty Web Application, bude se to chovat stejně jako v článcích zde na webu (jsou již staršího data).

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Tuhle ikonku tam nemám.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Mám to, díky za všechno.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam