XNA - Pozice X úplně vpravo   zodpovězená otázka

C#, XNA

Zdravím, dělám v XNA hru a potřebuji, aby se mi Sprite vždy vykreslil úplně vpravo na pozici X, i když se změní rozlišení, nevíte jak na to?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
GraphicsDevice.Viewport.Width 'nebo
graphics.Viewport.Width
nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Díky, měl jsem to takto i předtim, resp já měl toto:

graphics.PreferredBackBufferWidth;

Chyba bylo v tom, že jsem neodečetl šířku textury, nakonec to vypadá takto :-)

int totalRight = graphics.PreferredBackBufferWidth -
goalLines[1].Width;

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:  
Heslo:  

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?

Nahlásit Zrušit

Chyba

zavřít

feedback