Odesílání SMS bez omezení   otázka

VB.NET, Algoritmy, I/O operace

Ahoj, jsem začátečník a zkouším program na odesílání SMS ... Vše funguje ...

        Dim smtpServer As New SmtpClient()
        Dim mail As New MailMessage
        smtpServer.Credentials = New Net.NetworkCredential("[email protected]", "heslo")
        smtpServer.Port = 52
        smtpServer.Host = "smtp.server"
        smtpServer.EnableSsl = False
        mail.IsBodyHtml = False
        mail.From = New MailAddress("[email protected]", "Vol")
        mail.To.Add("+420" & TextBox1.Text & "@sms.cz.o2.com")
        mail.Headers
        mail.Body = RichTextBox1.Text
        mail.Dispose()

Odesílání funguje taky, problém nastává až po odeslání SMS ...

Odešlu např. ,,Mapa Ceske republiky se zakreslenim polohy mist, kde je mozne koupani a sluneni bez obleceni. ... Tak mi dojde SMS ,,[email protected]: B:Mapa Ceske republiky se zakreslenim p# a já bych potřeboval aby se ty SMSky nějak pospojovali do sebe a vznikla tak 1 SMS o velikosti třeba 300 znaků, jako to funguje u dnešních moderních telefonů ...

Předem děkuji

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Tak, jak to řešíte nyní, to nepůjde. Tento e-mail totiž funguje tak, že jakmile na něj dorazí zpráva, nějaká běžící služba na tom mailserveru jej prostě ostříhne, přidá ty žvásty na začátku a křížek na konci a pošle, o nic víc se nestará.

Jediné, co můžete udělat, je zjistit si jak velká část řetězce se pošle na jednu zprávu, programově svůj text rozdělit, a poslat několik zpráv za sebou. Rozlučte se ale s jejich spojením u příjemce a časovou synchronizací.