Obrázek v dll   zodpovězená otázka

VB.NET

Chtěl bych se zeptat zda by mi někdo nepomohl s následujícím příkladem: potřebuji udělat dll ve které se odkazuji na obrázek a zároveň bych potřeboval aby byl tento obrazek zkompilován do té dll (abych měl jeden soubor *.dll který by obsahoval obrázek). Není mi jasné jak toto provest a za 2. mi není jasné jak na tento obrázek uvnitř dll odkazovat (odkazovat se na něj budu pouze z té dll). Předem děkuji

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Ve vlastnostech projektu klikněte na záložku Resources a tam přidejte obrázek kliknutím na tlačítko Add Existing Item.... K obrázku pak můžete přistupovat třeba takto:

My.Resources.muj_obrazek
nahlásit spamnahlásit spam 2 / 2 odpovědětodpovědět

Děkuji, nevím čím to bylo, že se mi ten obr předtím nezkompiloval, ale nyní už to jde a děkuji moc za ten kód přístupu.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Zdravím, jsem začátečník a chtěl bych si vytvořit dll v kterém bych měl uschovaný obrázky, ale naprosto nevím kde dělám chybu neboť když otevři AktiveX DLL a použiju kód z vrchu, tak mi to celé zčervená a nedá se s tím pracovat :(

Prosil bych radu co a jak či příklad.

obrázky : d1.jpg; d2.jpg

Knihovna : obrazky.dll

Projekt : Projekt1

nahlásit spamnahlásit spam -2 / 2 odpovědětodpovědět

Máte Visual Basic 6 nebo .NET? To, co zde je, je pouze pro Visual Basic .NET, tedy verze Visual Studio 2002 a vyšší. V .NETu se žádné ActiveX nepoužívá.

Ve Visual Basic 6 a starších se to dělalo přes RES soubory, ale je to už mnoho let, takže si to nepamatuju.

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Mám 6.0 a bez manuálu vůbec nevím :X

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.