Doporučil by mi někdo nějakou knihu ?   otázka

Offtopic

Dobrý den, jsem mírně pokročilý začátečník a hledám knihu ohledně Visual Basicu 2005 ( prostě to co tady probíráte ). Knih je velká řada, já ale nevim jakou zvolit knihu, aby to bylo přímo na tuto verzi. Už mám koupenou knihu "Visual Basic 2005 Krok za krokem od Michaela Halvorsona a mohu ji doporučit všem začátečníkům. A nedoporučil by mi tedy někdo nějakou knihu mě ? Moc by se mi to hodilo.

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

Mohu se vás zeptat kde ty knihy sháníte? Já jse o VB.Net nenašel ani jednu.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Jsem taky takový polo začátečník samouk. Podle mne záleží čemu se chcete věnovat. Dlouho jsem tápal a ještě pořád tápu co se týče ADO.NET komponent. Jedna dobrá duše mi poradila a koupil jsem si knihu ADO.NET za 21 dní. Tak se přímo ta kniha jmenuje a z mého pohledu prostě nemá chybu a za tu cenu rozhodně stojí zato. (jen to ale pak nacpat do hlavy :-) Ale jak říkám tohle se týká převážně práce s databázemi atd...

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Nejlepší je mrknout do nějakého knihkupectví, třeba www.cpress.cz. Neříkám, že mám s těmito publikacemi zkušenosti, pořádně se podívejte dovnitř, ať máte jistotu, že je kniha dobře udělaná a hlavně dobře přeložená.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

A není tento web nad všechny knihy? Co tu není (zatím), se dá získat dotazem v diskuzi. Po knize bych se sháněl, pokud bych věděl a uměl vše, co tady.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Máte pravdu, základy jsou na tomto webu a pokud někdo hledá něco specifického, tak od toho máme google. Mě ještě nikdy nezklamal. Pokud by se někdo chtěl vymlouvat na neznalost angličtiny tak se spuštěním služby translate na googlu je to opravdu jen výmluva lenocha. Na druhou stranu ale chápu, že někdo raději listuje v tištěné knize. Já jsem si do začátku také koupil knihu Visual Basic krok za krokem a myslím že není nejhorší.