Přehrání zvuku z resources   zodpovězená otázka

VB.NET

Dobrý den, nevíte jak přehrát zvuk (konkrétně mp3) z resources ? Jelikož můj program přenáším z jednoho počítače na druhý, musím mít ten zvuk v resources, protože na jednom compu ten zvuk je a na druhém není. Jsem začátečník a potřeboval bych poradit. Kdyby někdo věděl uvítal bych i nějaký ten kod. Děkuji

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Záleží na tom jak ho chcete přehrávat, možností je spoustu.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Mě je jedno jak to přehrávat. Stačí mi jenom poradit aspoň 1 způsob a aby fungoval :D

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Ve formátu WAVE by s načítáním z Resources a následným přehráváním byly daleko menší problémy. A jestliže jste začátečník jak o sobě tvrdíte, asi by bylo bezpředmětné vám vykládat jak to přehrát pomocí DirectX nebo FMOD/BASS.

Takže pokud bude zvuk ve formátu WAVE, můžete použít následující příklad. Předpokladem je abyste předtím přidal zvuk C:\WINDOWS\Media\ding.wav do Resources.

'Vytvoří sekvenci bajtů představující zvukový soubor z Resources
Using waveStream As New IO.MemoryStream(DirectCast(My.Resources.ResourceManager.GetObject("ding"), Byte()))
  'Vytvoří instanci přehrávače WAVE souborů
  Using player As New System.Media.SoundPlayer(waveStream)
    'Přehraje zvukový soubor synchronně
    player.PlaySync()
  End Using
End Using

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Jo díky za radu. Ale přece jenom mp3 jsou v dnešní době rozšířenější a já bych je právě potřeboval přehrávat. Nenašel by se nějaký způsob na přehrání mp3 ? Sice nechápu nějaký ten direct X a FMOD/BASS ale stačí napsat kod a já bych změnil jenom složku kde je písnička,jestli by to bylo tak jednoduché.Zatim dik a čekám na další rady.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Prohledejte fórum, o MP3 jsme tu už diskutovali.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis: