Přidání efektů do SecondaryBuffer   otázka

C#, DirectX

Po spuštění následujícího kódu dojde k výjimce a to po zavolání s.SetEffects(efekty):

ErrorMessage = "DSErr_Usrunavail"



Imports Microsoft.directx
Imports Microsoft.DirectX.DirectSound

Public Class Form1
    Public dev As Device
    Public s As SecondaryBuffer
    Public bufdesc As BufferDescription

    Private Sub Form1_Load(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Me.Load
        dev = New Device
        dev.SetCooperativeLevel(Me, CooperativeLevel.Priority)
        bufdesc = New BufferDescription

        bufdesc.ControlEffects = True

        s = New SecondaryBuffer("d:eliška.wav", bufdesc, dev)
        Dim efekty(1) As EffectDescription
        efekty(0).GuidEffectClass = DSoundHelper.StandardEchoGuid
        s.seteffects(efekty)

    End Sub

    Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
        s.Play(0, BufferPlayFlags.Looping)

    End Sub
End Class

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Používejte prosím tlačítko pro kód, pokud ho v příspěvku uvádíte. Doplnil jsem ho.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Označujte, prosím, kusy zdrojového kódu na začátku a na konci třemi svislítky (Alt-124).

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:
Heslo:

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?

Nahlásit Zrušit

Chyba

zavřít

feedback