text   zodpovězená otázka

VB.NET

dobrý den mám problém a nevim jak jej řešit jedná se o to ýe chci vytvořit program na češtinu a to tim zpusobem aby sem napsal slovo nebo větu do textboxu a program porovnal každé slovo zvlášt a ne onu celou větu a potom na to reagoval pokud najde nebo nenajde shodu tim myslim kdyš bude slovo napsáno špatně nahlásí to a opraví ho problém je že jsem začátečník a fanda sqeaku ale ten mi není dostupný proto sem zvolil vb na radu kamarada tak prosim o pomoc jediné co umím je porovnan jedno slovo s jinym ale ne celou větu děkuji

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Jde-li vám o rozdělení zapsané věty na slova, pak jsem vymyslel možná obludnost, ale mohlo by vás to trochu nakopnout. Hlavní je metoda Split. Na vychytání znaků, které se zapisují před a za slova bez mezery by mohl existovat lepší způsob, není úplný, ale ukázka Replace se pro opravy možná hodí.

  Private Sub TextBox1_KeyDown(ByVal sender As Object, ByVal e As System.Windows.Forms.KeyEventArgs) Handles TextBox1.KeyDown
    If e.KeyValue <> 13 Then Exit Sub
    Dim radek, slova(), zprava As String
    radek = TextBox1.Text.Replace(".", "")
    radek = radek.Replace(",", "")
    radek = radek.Replace("?", "")
    radek = radek.Replace(":", "")
    radek = radek.Replace("!", "")
    radek = radek.Replace("""", "")
    radek = radek.Replace("(", "")
    radek = radek.Replace(")", "")
    slova = radek.Split(" ")
    zprava = ""
    For i As Integer = 0 To slova.Length - 1
      zprava = zprava & slova(i) & vbCrLf
    Next
    MsgBox(zprava)
  End Sub

Jde-li vám o kompletní návod na opravu pravopisu, pak poradit neumím.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

děkuji ale jak říkám sem začátečník a rozumim tomuto co ste napsaljen malinko především mne mate

If e.KeyValue <> 13 Then Exit Sub
    Dim radek, slova(), zprava As String
    radek = TextBox1.Text.Replace(".", "")
    radek = radek.Replace(",", "")
    radek = radek.Replace("?", "")