Testovací program   otázka

VB6/VBA

Zdravím. Jsem začátečník v programování a hned musím udělat ve Vbasicu (2008) testovací aplikaci. Prostě soubor otázek a),b),c) a pokud možno jich mít dohromady třeba 200. Z nich potom náhodně vybírat 30 otázek (zobrazovat třeba jednu po druhé-nevtuším jak) a vyhodnotit výsledky. Jednoduše. Třeba: 10 špatných odpovědí, 20 dobrých. Nevíte jak to udělat?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Dobrý den,

toto je poměrně komplexní otázka. Doporučil bych Vám seriál na tomto webu - VB Net od začátku. Myslím, že tam naleznete většinu potřebných informací.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Záleží na tom, co vlastně nevíte. Pokud víte logicky jak na to, ale neznáte syntaxi jednotlivých příkazů, pak bych radil uposlechnout radu, uvenedenou výše.

Pokud ale nevíte, jaký má být algoritmus programu, pak opravdu stačí jen trochu přemýšlet. Osobně bych použil nějakou databázi, kam bych si otázky uložil a pak náhodně vytáhl 30 otázek. To se mi zdá poměrně snadné.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Pokud to mají načítat ze souboru, jak se píše v zadání, tak je nejlepší si načíst celý soubor do paměti a pracovat s nějakým seznamem struktur.

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět

A kolik by asi tak stálo, kdybych si nechal aspon nástřel tohoto prográmku udělat? :-) Domluva co a jak by samozřejmě byla třebas pres email.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Tak teď tomu nerozumím - chcete se naučit programovat, nebo potřebujete narychlo udělat domácí úkol do školy? Anebo si na vás vymyslel zaměstnavatel něco, co neumíte a nepovedlo se vám mu to rozmluvit?

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Něco podobného jsem již také tvořil ve VB6, a není problém to napsat ani ve VB 2008. V případě zájmu rád pomohu. Můj mail je: turtok[zavinac]centrum[tecka]cz

nahlásit spamnahlásit spam 1 / 1 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?