XNA - Texture2D   otázka

C#, XNA, Grafika

Chtel bych poradit. Jde v XNA si udelat z vice Texture2D udelat novou jednu Texturu2D ???

Jako, ze bych si z vic obrazku udelal jeden novy, abych to pokazde nemusel slozite vykreslovat.

Konkretne pozadi hry se bude vykreslovat z zpousty stejne se opakujicich se casti ....

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

Ano, možné to samozřejmě je. Pokud máte pozadí dělané z dlaždic a chcete jej za běhu hry celé poskládat jako jeden obrázek, tak výkonnostní rozdíl bude dost malý a zaplácáte tím velké množství paměti.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět

A mohl by jste mi prosim napsat jak to lze udelat.

nahlásit spamnahlásit spam 0 odpovědětodpovědět
                       
Nadpis:
Antispam: Komu se občas házejí perly?
Příspěvek bude publikován pod identitou   anonym.
  • Administrátoři si vyhrazují právo komentáře upravovat či mazat bez udání důvodu.
    Mazány budou zejména komentáře obsahující vulgarity nebo porušující pravidla publikování.
  • Pokud nejste zaregistrováni, Vaše IP adresa bude zveřejněna. Pokud s tímto nesouhlasíte, příspěvek neodesílejte.

přihlásit pomocí externího účtu

přihlásit pomocí jména a hesla

Uživatel:  
Heslo:  

zapomenuté heslo

 

založit nový uživatelský účet

zaregistrujte se

 
zavřít

Nahlásit spam

Opravdu chcete tento příspěvek nahlásit pro porušování pravidel fóra?

Nahlásit Zrušit

Chyba

zavřít

feedback